måndag 8 mars 2010

Godmorgon, sol ute och sol i sinnet..

Japp det är tur att solen lyser för då känns det mycket lättare..Jack har haft feber, hosta och förkylning hela helgen så i dag bidde det vab för mig. Och inte bara till ett barn utan till alla tre. Jack valde nämligen att spy rakt ut i min sminkväska som för tillfälligt var öppen! Hur troligt är detta nu då?!
Så jag kände att har kräksjukan kommit hit så kan alla vara hemma. Dock tror jag det var dags för all snor att komma upp från magen, små barn kan ju inte det där med att snyta sig. Det håller jag tummarna för iallafall.. Det är liksom mindre kul med kräksjukan i ett hus utan dusch som sagt men snart så nu är golvet färdig kaklat..jippi!!

Filmen var så där, det märktes att den var skriven för att göra ett avslut på Lisbets förflutna. Synd bara att de andra böckerna aldrig blev klara..

Kramar från mig..

1 kommentar:

  1. Här hostas d oxå...trist... Jobbigt på nätterna, ingen kan sova.
    Hmm...d va ju ett lämligt ställe att spy på! ;-) Men, men med nåt ont kommer ju gott! Du får ju köpa nytt smink! ;-)
    Krya på er!

    SvaraRadera