fredag 16 april 2010

Fredag!!

så gott med helg!! Imorgon tar kusin barnen så vi kan jobba på lite här hemma badrummet ska vara klart tills Thomas syskon kommer alltså dan innan vi GIFTER OSS!! Shit det är bara två helger kvar...Whiiii...Tänk om jag inte kan ha min brudklänning för jag är så stor redan!!!

Igår bjöd jag familjen igen på lövbiff med kryddsmör! Thomas kommentar var gör du detta en gång till så säg inte fler gånger att det är en pojk!..mmm kött är gott och jag hade dille på just lövbiff när jag väntade Alva. Så som ni förstår tror jag och Thomas olika! Det ska bli så spännande att se vem det är som ligger här inne. Det är lika spännande fjärde gången som det var första gången skillnaden är bara att man vet att det kommer en bäbis och inte en hundvalp, typ. Hade väldigt svårt att fatta att det faktiskt kom ett litet barn första gången..

Nu slapp i soffan med nya mama...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar