måndag 26 april 2010

Sjukling!!

Självklart har man gått och blivit dunder förkyld och helt andfådd i kroppen om man kan säga så..passar jätte bra nu sista veckan nu innan bröllopet..Sen får vi leta efter en ny solist för våran har fått förhinder. Så nu ska man hitta den ny som kan sjunga..
I lördags blev man tagen och fick fara på möhippa (misstänkte en aningen). Men helt i min smak. Vi scrappade, resultatet få jag se på bröllopet sen fick jag massage och pedikyr och en massa god mat. Så himla trevligt var inte hemma förens halv två. Thomas fick en trevlig kväll i Jkpg med god mat och en massa dryck. Tack kära släkt och vänner!! Sen på kvällen slog förkylningen till helt totalt så idag är jag hemma och kurerar mig med lillen som fortfarande är hostig.

Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar