lördag 3 april 2010

En typisk bullbakardag..

Idag har här bakats bullar och det kommer bara säga "mmm.. vad gott" så är dom uppätna.. Alla i vår familj är tokiga i kanelbullar..
Påskharen har även gjort ett besök till barnen idag, så nu efter en eftermiddag med utomhusvistelse så äts det godis framför "Bilar". Själv tänkte jag ge mig ut på ytterligare en liten promenad i det fina vår vädret. Vi var ute innan på förmiddagen och gick i Lövhult, vi passade på att kolla in i lokalen som vi ska ha bröllopsfesten i. De renovera den för tillfället och ja det blir ju fint. Ny målat i vitt, men bara de hinner tills vi ska vara där! Måste ringa i veckan och höra mig för, dan innan MÅSTE det vara färdigt..Ja vad gör vi annars??? Men det är ju ett tag till, eller nä det är det inte..Men ångest för den biten kan jag skaffa mig senare inte just nu..

Kramar från mig..

1 kommentar: