tisdag 27 april 2010

Japp då gick denna dagen också..

och man har blivit ett år äldre! Känns inget faktiskt. Bara skönt att det mesta löser sig med bröllopet. Var i kyrkan idag och oj vad stor den är. Ingen risk att någon blir utan sittplats.. Det blir lite ändring av låtar men det är helt ok den låten som inte blir i kyrkan kan vi ha till bröllopsvals.
Imorgon kommer klänningen, håller tummarna för att bh:n som införskaffades funkar under den..

På möhippan hade vi en tävling eller paketöppning. Den blivande bruden ska öppna paket och gissa på vem utav gästerna som har gett henne vad och varför just den gåvan. Jag tog nog får jag säga allihopapassade en gång för att den passade in på tre pers men sen sa jag faktiskt rätt.Tyckte det var bra gjort av mig och av dom alla..

som denna lilla krans som jag fick av en utav mina kusiner den står för alla våra midsommarfirande hos mormor och morfar.



Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar