måndag 12 april 2010

Nervmage...

åh det känns nu, jag är nervös det är ju snart dags att gå till prästen!! Vi har en del kvar att göra och jag bara känner att egentligen skulle jag behöva en liten tomte som sorterar alla måsten i min hjärna för just nu går allt bara runt..Sen gör det ju inte saken bättre av att man är gravid och har "gravid hjärna"! Ja ja allt löser sig. Imorgon kommer prästen hem till oss så då blir väl några ? utredda..

Helgen var mkt trevlig! Nu är kök och badrum färdig kaklat, bara fogarna kvar!!


Badrummet




Köket..

Lördagskvällen avslutades hemma hos kusin

Kusinen & Jessica


Kusinens bonusdotter Sandra som ska göra min brudbukett..

Kramar från mig..

2 kommentarer:

  1. Kusin vitamin12/4/10 21:29

    Jag är mer än gärna din tomte...
    Säg bara till.
    Släng hem barnen till mej i helgen!
    Lördag passar ypperligt!!!

    SvaraRadera
  2. Har du sagt det så gärna!!

    SvaraRadera