lördag 24 juli 2010

40 veckor + 5 dagar..

vart det idag! Ja det är så det är med mig jag går och bär mina barn på övertid. Så självklart är jag inställd på det denna gång också. Men nu är det sommar och barnvakter åker på semester osv.. Så det känns inte helt ok. Men det löser sig får uppdatera oss på vilka man kan ringa till dag för dag, så ska det nog detta lösa sig med. De andra är födda på vintern tidig vår och då har det aldrig varit några problem att skaffa barnvakt till syskonet/syskonen.

Idag åkte jag och Alva in till Jönköping det har regnat i stort sett hela dagen så vad passade bättre än att handla lite små fix till hemmet. Det bidde ett dörrhandtag till badrummet, dörrar till vår blivande garderob och en kalender måste skriva upp allt nu så man kan hålla koll på alla barnen och inte minst mig själv..



Handtag köp på Clas Ohlson hängaren var längesen jag köpte och glömt var

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar