söndag 18 juli 2010

Loppis söndag

..och jag hittade inget, inget som stod på listan i allafall. Alva var väl den som fyndande en lite ljushållare för 5 kr. Jag letar efter en pall som Jack ska ha vid sin säng så han kan klättra i och ur själv. Fick köpa en fin gammal säng av M hon hade fyndat tre stycken "nya" och snäll som är kom hon ihåg att jag hade nämnt det till henne. Att om hon skulle vilja bli av med sängen någon gång skulle hon vända sig till mig. Så alltså en pall och då får den inte vara för låg, det är jag ute efter..
Till kvällsmat gjorde jag langos och så unnade vi oss efterrätt bestående av kladdkaka med glass och jordgubbar och konstaterade att Alvas halva sommarlov har gått. Usch så sorgligt att denna sommar går så fort. Fint väder har det varit och vi går igenom vår sista graviditet..

Kramar från mig.. (ikväll är det The Tudors)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar