fredag 30 juli 2010

Bröllop det är något..

speciellt med det, även om det inte är ens eget så är det så speciellt. Det är så mycket glädje! Jag och kusinen fick äran och närvara vid vår kära kollegas bröllop. Det var så fint och vilket väder de fick! Det var en utomhusvigsel och festen hölls också utomhus i ett tält, men det var solsken hela dagen lång..
Jag går nu på en övertid med 41 veckor och 5 dagar+. Det börjar kännas nu man är stel eller inte stel, det har börjat luckras upp så mycket att det börjar bli svårt att gå. Längre sträckor är det inte tal om. Vi har tid för igångsättning och jag tror det kommer igång till dagen innan, så har det blivit under de andra graviditeterna


Innan vi for på bröllop..

Det vackra brudparet

Kramar från mig..

1 kommentar:

  1. Hej!! Nu snodde jag en bild utan att fråga..men eftersom det var jag och min man på bilden tänkte jag att et kanske inte gör jätte mycket :S ???

    Hoppas allt är bra med dig...tänkte på fredag kanske, ringer dig.

    kram

    SvaraRadera