torsdag 15 juli 2010

Lite hjälp! tack..



Mmm jag behöver lite hjälp i vårat val av hur vi ska ställa handfatet på komoden. Jag får välja, men då är det så att ställer vi handfatet rakt på då blir det på bekostnad av de två lådorna som är under och att Thomas får ett extra jobb med rören. Och det vill man ju bespara sin käraste.. Ställer vi handfatet lite på sidan till höger då klara sig den ena lådan helt och den andra till hälften. Och Thomas får det enklare jobbmässigt. Jag ser det framför mig och ja inte helt tokigt känns det, tror att jag faktiskt har sett det någon annanstans (handfatet snett). (Bänkskivan kommer vi att gjuta själva i betong). Så snälla lite kommentarer

Kramar från mig..

4 kommentarer:

  1. malin karlsson15/7/10 21:08

    på sidan...det blir lite "snittsigt" o så kan ni ju ställa någe fint brevid handfatet på bänken! skulle jag göra....:)

    SvaraRadera
  2. Jag röstar med på sidan! Kul att inte ha som alla andra och sen som ovanstående talare, man kan ställa nåt fint brevid handfatet. Jättefin trapp föressten. Åkte förbi och såg den live igår! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja jag håller med er vi kör på det..
    Trappan är helt underbar efter att ha levt med lastpallar i mer än ett år!puh...

    SvaraRadera
  4. Jag röstar på sidan, lite lagom udda sådär =) sen får man ju mer avlastning yta oxå...

    SvaraRadera