söndag 31 oktober 2010

Imorgon bär det av till

ULLARED..Ja jag vet det är Novemberlov men skitsamma vi ska dit..Så det så..Det ska inte köpas något speciellt förutom vinterkläder till barnen och julklappar..
Japp hittade fina saker idag med, en bordsspegel på ställning typ piggtittare fast utan låda. De är väldigt svåra att få tag i, den var lite special lagad, men jaja spela roll. En till handväska (liten), en trasmatta (Alvas rum) och en skål/kruka ja vi får se vad den ska användas till. Sen hittade jag en korg som Thomas ska ha till en jobbarkompis som fyller år. Den ska fyllas med olika primörer och en kokbok.. (Bilder kommer)..
Så ha en trevlig kväll & morgondag..

Kramar från mig..

2 kommentarer:

  1. Kul att se dina fynd så jag väntar på bilder!
    Ha så kul imon och hoppas d inte e mkt folk!

    SvaraRadera
  2. Aj då...jag som trodde han var godhjärtad... Man kan inte lite på en männsika! ;-)

    SvaraRadera