torsdag 14 oktober 2010

"Ny" byrå måste

..fixas med så den blir färdig någon gång. Nick ville ha en lika dan som lillebror, vilket jag tyckte var en himla bra idé. Den han har nu är lite väl 80- tal över och den stör mig, även om den bara var tänkt som "stand in" tills vi ska renovera på övervåningen. Så igår slipade jag den klart, nu ska den bara målas grön.. Näää skämt, vit ska den ju bli..Knopparna blir också vita, de är nämligen i limmade i byrån. Så de är inte så smidiga att ta bort. Risken är ju stor att jag skulle bryta av dom dessutom om jag försökte..






 märkligt! men detta händer mig jämt. Varför lär jag mig aldrig att tvätta ur penslar och rollar direkt, man målar ju aldrig dan efter ändå...

vi är nu ägare av en sådan här skit ful grej! Mamma och Kent hade annars slängt den. Men det tyckte Thomas var synd, barnen också för den delen..men jag, jag hade inte brytt mig..

Kramar Lina..

4 kommentarer:

  1. Klart att Nick vill ha en likadan! :-)

    Usch, stackars dig som äger en "sån ful en"! hihi!
    Men mina barn skulle oxå vara glada om dom fick en!
    Smart att ha den hos mormor! hahaha

    SvaraRadera
  2. Martina: Det är ju en ful stor rund sak som var och en har i sina trädgårdar (där det bor barn där finns det typ en sådan)..
    Linda: Ja fy för fula saker som stör hemmet..hehe..Nix mormor ville inte ha den mer på sin trädgård, hon är ju orolig när Jack hoppar med! så till våren står den här! Ja jag fick ju bara ge med mig..

    SvaraRadera
  3. Kusin vitamin15/10/10 07:09

    Ha men du... varför har du reklam om att dejta fillipinska flickor?;)
    Byrån kommer ju att bli jättefin. Va duktig du är!

    SvaraRadera
  4. Anna: What? nä men när? fy! det vill jag inte ha..

    SvaraRadera