söndag 17 oktober 2010

Trevlig kväll igår

..med tjejerna.. Vi hade det så himla mysigt det blev tacos,bastu och bad i sjö..Sen lite pyssel och massa prat på det. Tack tjejer! för som alltid när vi ses blir det så trevligt..

 vi började med ett glas bubbel

här blev det mycket prat..
kusin Anna & Jessica

 vilken utsikt..

tacos fix..
vid brasan satt vi ända in till småtimmarna och pratade innan vi for hem med taxi..

bus i lövhögen


Idag har barnen redan varit ute och hoppat i lövhög, dock inte jag. Går runt i raggsockar och slappar.. Men nu får jag väl ta tag i det, ska iväg på middag hos bästa mormor och morfar i eftermiddag..
Kramar från mig..






4 kommentarer:

  1. Kusin Anna17/10/10 19:24

    Lövhög... det skull vi ju också ha rullat oss i efter doppet i sjön. Det tar vi nästa gång. Jag vi har alltid lika trevligt men tycker att två gånger om året är lite lite...

    SvaraRadera
  2. Ja vilken idé..Det tycker jag också att det är..

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder och vad mysigt ni verkar ha haft...! :-)

    SvaraRadera
  4. Tack Linda..Ja vi hade det himla mysigt, det är så trevligt och få lite vuxentid ibland..

    SvaraRadera