söndag 15 januari 2012

Familjens last!

Det har blivit pannkakor med vaniljglass och sirap, jag som inte ens gillade pannkakor förut. Tror jag föråt mig på det någongång under min barndom. Men sen när jag fick egna barn så har det gått ner både en och flera pannkakor nu när vi har utökat tillbehören med sirap!  




Vera sitter perfekt så hon har koll ut över trädgården och
 alla dess fåglar som kommer förbi.


PippiPippi...

Jaha imorgon är det måndag och det innebär att alls kläder, väskor, frukt osv ska vara framtagna i kväll. Så vi slipper stirr och stress imorgon när hela familjen ska iväg, puh! hur ska detta gå? Jag som under mer än ett halvårstid bara har behövt tänka på mig själv istortsett på morgonen.

Kramar från mig.

1 kommentar:

  1. Men vilken söt liten pannkaks tjej!
    Min lilla kille älskar pannkakor
    Jättefina bilder
    Känner igen det där på morgonen
    Bäst att göra i ordning dagen innan
    Ha en jättefin söndags kväll kramis

    SvaraRadera