fredag 13 januari 2012

Sockersuget sätter in!

När man sitter och klickar runt för att se in på alla fina bloggar!
Vilken tur att det då fanns ett gammalt kinderägg (barnen vet inte om detta äggets existens, inte jag heller förens jag fann det) och de sista after eight! Och alla dessa smaskigheter gick till mig denna härliga fredag!


Detta var sista dagen på Veras inskolning till förskolan och på måndag är vi på jobb de stora i skolan/fritids och de små på förskola. Det kommer helt enkelt bli vardag för oss sex.
Denna helg blir en slappar hemma i mysbyxor helg!
Vad kommer ni hitta på för roligt?
Nu ska jag återgå till alla andras bloggar, passa på medans lillan sover.

Kramar från mig

2 kommentarer:

  1. Tack igen för hjälpen & pannkakorna!! :-) Idag har vi åkt tåg & fikat på kondis samt hälsat på Gittan & Lennart! Så nu sover lillan så gott & lyckligt! Annars blir det en lungn hemma helg för oss oxå, lite fix & trix såklart & på söndag vankas det sim & julgransplundring, annars lungt... ;-) Ha en superhelg!
    Thomas gjorde en smaskig soppa förra nyår...

    SvaraRadera
  2. Tack vännen- för alla recept!! Nu ska här soppas i veckan! Kraam

    SvaraRadera