tisdag 16 februari 2016

När det inte blir som man tänkt sig..

för så kan det ju bli ibland och då får man bara tänka om. Men när man då har tänkt om och ställt in sig på ändrat spår i livet och det inte blir så heller! ja då blir jag lite putt. Så nu tar jag lite paus från det där med att ta vägar i livet, jag sätter mig en stund vid vägkanten och tar mig en kopp kaffe så länge!

 kvällsfika bjöd barnen på



Så nu blir det en kvällskopp med kaffe och lite fika bara sådär på en tisdagskväll. Barnen har nämligen bakat idag på eftermiddagen de gjorde muffins och chokladmaräng. Marängen blev inte som de ville, istället för fluffig maräng blev den helt platt. Så nästa gång håller vi oss till Pavolova receptet på maräng då blir det garanterat fluffiga maränger.

Ha nu en härlig tisdagskväll! Själv ska jag njuta av mitt kaffe:)

Kramar från mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar