fredag 7 oktober 2016

Torsdags blommor





Igår köpte jag lite nya blommor på torget och då fick det bli att dela upp förra veckans bukett i mindre små. Mysigt när man kan fylla fler små ytor hemma med lite små buketter. Annars står det oftast någon blomma eller växt på matbordet.
Tog mig friheten och testa om Olle kunde låta bli en liten bukett vid vår säng, men inte än är vi inte där de där små fingrarna kan inte låta bli och pilla på allt:)










Vad gör ni denna fredagskvällen?
Här har vi intagit tacosmiddagen för ett par timmar sen och de två yngsta sover sött.
Och de andra hänger i sina sängar och kollar på i-pads eller tv:n.
Tompa är på AW med jobbet och jag tänker ta mig lite tid till att glo runt på nätet och njuta av ett glas rött.

Hoppas att ni har en go kväll!
Kramar från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar