söndag 2 oktober 2016

Tårttävlingen är i gång!






Först ut var Tompa med Schwarzwald tårta och uj uj mu har han verkligen satt ribban för oss andra.
Detta kommer inte bli lätt. Jag har börjat fundera på vilken tårta jag ska göra, men det är inte lätt. Ska man köra på ett säkert kort alltså välja en tårta man gjort förut eller ska man våga testa något helt nytt?. Ja hade jag velat ha Veras alla röster skulle ja nog kunna köra på en regnbågstårta, nu har jag nästan två veckor på mig att komma på någon riktigt smaskig tårta och det kommer nog bli ett svårt val minsann.

Hoppas er helg har varit toppen!
Vår helg har varit fylld med både lite fix och med lite nöje. Vi for ju ut till Topperyd igår och blev kvar i över tre timmar, Vera hade lite egen tid med oss då Alva ville vara barnvakt till Olle. Vi köpte med oss lite av varje och jag beställde en hatt till mig själv nu till hösten. Vi köpte med oss en såå god ost också, alltså ost och kex är ju helt livsfarligt jag äter ju så mycket ost utan att ens skämmas, jag som hatade ost förr!

Hoppas ni får en härlig morgondag!
Kramar från mig



Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar