torsdag 14 juni 2018

Skolavslutningsdagen

Imorgon äntligen är det dags för sommarlov! Som vi har längtat!
Idag har i kört städracet och bäddat rent i sängarna så det är en riktig ledighets känsla imorgon som infinner sig.
Har även gjort de obligatoriska skolavslutningskransarna också i tre olika utseende. Ni vet att de där med krans på skolavslutning det har vi som tradition. På torget var det så utplockat på blommor men jag fick trotsallt ett skralt utbud av snittblommor ihop till tre kransa och en bukett till bordet blev det faktiskt också till.







 Jag får imorgon vara hemma från min skolavslutning då Olle har fått feber idag, jag misstänker att hans ögoninflammation har vandrat ner till mandlarna. Han säger att det gör ont i halsen får kanske bli ett besök till vårdcentralen imorgon. Sen får Nick komma hem efter sin skolavslutning som var samtidigt som min byta av mig så jag kan åka på Alvas tänk hon slutar nian! Hallå åren?! Sen är det därifrån vidare till Veras och Jacks avslutning. Då ska Jack vara en av de fyra eleverna som är konferenciärerna under avslutningen. Han har övat så duktigt på det han ska säga här hemma. Han åkte på ögoninflammation i helgen och det är först nu det ser bra ut i ögonen efter fem dagar. 

Nähä nu är det dags och sova!
Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar