lördag 22 september 2018

Riktigt härligt lördagshäng

Vilken lördag det blev, både sovmorgon och loppistur. Men innan loppisen åkte vi och bada i badhuset men de yngsta i barnaskaran. Olle är helt tokig i att åka vattenrutschkana och det är jag också så vi sprang upp och åkte ner om och om igen.

Efter badet gick vi och fikade på fin fina fiket Let´s take a break som ligger i samma hus som simhallen. 

Vi åkte hem och hann med att baka ut småpizzor till lunch innan jag, Alva och Vera tog en tur på loppis både här i Nässjö och Nässjö och jag hittade lite saker faktiskt det var ett tag sen jag loppade. Vi tar en titt

Två par öronhängen till mig det ena paret är från Snö och det andra är nog från HM. Men jag behöver några mer vardagliga öronhängen och välja mellan.  

 En väska till datorn och min stora A4 jobbarkalender.

 Himla bra fyndat tycker jag den hade inte den minsta lilla skavank.

 En liten såssnipa eller mjölkkanna och två äggkoppar.

 Det lilla fatet är från Gustavsberg. Tycker grönt och guld är himla fint nu.

Vi tog en tur till Blomsterlandet också i Eksjö innan vi åkte hem. Fanns en hel del höstblommor men jag vet inte än hur det ska se ut på trappen nu i höst så får ta en funderare till. Hade tänkt köpa ett par höstanemoner till men de hade bara med vita blommor kvar så jag avvaktar. 

 Vera sa att här kunde hon bo:) 

Hoppas er lördag är toppen nu ska vi njuta kväll och Nick lagar kvällens middag, spännande. 

Kramar 
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar