måndag 11 februari 2019

Loppisfynd

Var en snabbis i förgår på loppis hade inga planer utan bara ta en snabb titt. Ja vad hittar jag inte då, jo ett så fint "trärent" klaffbord. Men givetvis var det sålt och jag grämde mig att jag inte hade varit där tidigare. Det hade nämligen varit lagom i vårat kök. Men det dyker väl upp ett bord i framtiden som kommer passa.
Men istället fyndade jag ett par Kavatskor till Vera att ha i vår för 40 kr, två fina stickade tröjor till Olle den vita kan han ha i vår och den blå får han växa i. En liten sylt burk, en liten madrass och kudde med tillhörande bäddsett till docksängen i lekstugan. Alltså det gick inte och motstå det är ju favorit mönstret. Två ljusstakar köpte jag också  men de var inget fynd, men jag ville ha dom ändå.  

 Vera blev glad för sina Kavatskor

 vi använder dom nu men de ska användas på min fest också i vår

 lite loppisfynd

 ni förstår ju denna lilla madrass var ju bara tvungen och följa med hem till lekstugan

Nu ska vi göra iordning oss för att ge oss iväg hem till kusinerna. Äntligen sportlov då vi kan fylla våra dagar med vad vill och varför inte börja med kusinlek och fika!.

Kramar 
Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar