tisdag 22 september 2020

Nu är det klippt

Idag klockan sju innan jobbet var jag iväg och klippte av mig håret. Nu har det långa håret varit långt länge nog så nu fick det räcka, skönt att bli av med de slitna topparna. Har ju slutat helt med att lägga slingor i mitt hår, det är så många år sedan jag gjorde det att jag kommer faktiskt inte ihåg sist jag la i slingor. Tack vare att jag håller mitt hår i från det starka medlet så håller sig mitt hår hyfsat fräscht länge och kvalitén på mitt hår är inte sämre nu när jag är äldre än från när jag var yngre. Mitt hår bleks med hjälp av kamomill schampo emellanåt och kamomill spray som jag använder ofta efter hårtvätten. 



Tänker att längden ändå blev bra, inte för kort för någon som har haft långt hår nu i tre år. Kanske att jag tar lite mer av håret längre fram eller låter det vara eller håller mig till denna längd ett tag eller kanske så får det växa lite och det blir lugg senare. Alltså frisyr möjligheterna är oändliga men herregud vem är jag! Frisyr funderingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar