tisdag 9 augusti 2022

SISTA DAGEN

Alltså idag är min sista dag på föräldraledigheten och det känns så vemodigt. Jag förstår inte hur fort detta året har gått, alla dagar har bara rusat fram alla dagar förutom idag. För idag har tiden verkligen gått så sakta och jag har bara gått runt typ och inte fått något gjort utan bara väntar in att det ska bli kväll. Imorgon drar alltså en ny termin i gång och det känns faktiskt okej, lite förväntansfullt faktiskt. Och mycket tack vare att jag blir klassföreståndare till en ny sjua, men också roliga aktiviteter privat som är inbokat. Redan nu på lördag faktiskt men det är inget som jag skriver om här då det är en bröllopspresent till syster och min svåger ska få, den har ju dröjt lite p.g.a. av pandemin. Igår hade jag lite kvällshäng med vänner, god mat som alltid när Malin bjuder på middag. Det kändes välbehövligt och få hänga lite med vänner får tjata lite och dricka lite vin.

finfint kök 


Pasta, sallad, bröd och vin sittandes ute under deras pergola ett fint avslut på denna semester. Men det känns ju rätt härligt att det blir fint väder nu i några dagar framöver så fler kvällar utomhus kan avnjutas. Nähä nu ska vi avsluta denna dag med sista avsnitten ur en serie vi har tittat på, danska serien Brottet (på svenska). 
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar