lördag 18 september 2010

Byrån bidde klar idag..

så nu ska bara kläder i..Har målat under både gårdagen och idag, målar även om skötbordet. Det var dags efter att tre barn har haft det. Sen har några hyllor och en kökspall fått sig ena omgångar. Så nu ska jag njuta av Thomas hemmagjorda Semifreddo..
och titta vad jag fann, lite bredare bara!


Kramar från mig...

denna byrån har mormor & morfar i sin stuga, så en sådan letade jag efter.. här är slut resultatet..
lådorna i botten har jag klätt i inslagningspapper..

2 kommentarer:

  1. Jättesöt! Vad duktig du e!
    Har du målat knopphandtagen eller har du köpt dom?
    Jag hittade en gammal byrå på farmors vind som jag målat vit. Men har inga knoppar än. Såg att det fanns på Indiska och Åhlens. "Kul" att vi har så många affärer i den här stan... :-(
    Jag ska absolut köpa papper och klä lådorna i! Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. Tack! Känner mig nöjd med slutresultatet.. Knopparna målade jag, köpte väggfärg till knopparna på Nyhemsfärg så det är ju inte jätte hållbart. Men man kan ju dra över lite lack så håller färgen bättre. Ja Indiska och Åhlens har ju jätte fina knoppar! Köpte pappret på Blåfuran de hade en del olika, men man kan ju beställa hos dom..Kul att jag ge små idéer..
    Vist har vår lilla stad blivit hel tråkig..Nä det måste till ett större utbud av affärer och en uppfräschning av centrum..
    Lycka till med byrån nu!

    SvaraRadera