tisdag 28 september 2010

Nu har man gråtit

..framför tv:n två förmiddagar i rad. Igår passade jag och Thomas på att hyra "Remember me" vilken film och vilket slut! Härlig känsla med ett lätt obehag för någongång skulle det vända det kände man.Se den och gråt!
Igår började "Sommarpratarna" på svt men det fick jag inte titta på, för då spelade HIF mot AIK. Så idag via svtplay kollade vi istället. Ja vad gör jag då?? Jo gråter..Så två förmiddagar med en massa tårar, men nu är det slut med det. Imorgon börjar Thomas jobba igen och det blir åter en helt "vanlig" vardag här hemma..

Idag har jag varit och hälsat på ett gäng mjölkkor och deras kalvar. Hjälpte till och köra barn i Alvas klass. Himla intressant, dock väldigt skrämmande och fascinerande på samma gång att allt är så datoriserat. Tänk allt från mjölkning till mocka skit är datoriserat. Kossor är trevliga djur, ingen koskräck här inte!!


                                                  en kalv som istortsett var nyfödd..

                                                                            muuuu...



Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar