fredag 24 september 2010

Jag har ju glömt att visa

..skötbordet men oups! hade vist inte tagit någon före bild så det blir bara en efter bild. Skötbordet är köpt på Ikea 2002 har glömt vad det heter..
såhär bidde slutresultatet iallafall, vitt och snyggt..

dessa små kläder från Kappahl "Newbie" är så söta och bättre för miljön..

denna lilla fina hakklapp fick Vera av Jennie med familj..

 dessa fina krukor har jag dräglat efter lääänge på Granngården nu var de nersatta i pris så då fick de följa med hem..

Imorgon får ni önska mig lycka till med alla fynd som jag vill göra..
Kramar från mig..

1 kommentar:

  1. tror bestämt jag ska ta o följa med dig på loppis någon lördag..Men det kanske får bli till våren/sommaren när vi har flyttat in i huset o jag vet om jag har några pengar kvar :P
    Ha det toppen
    kram

    SvaraRadera