söndag 12 september 2010

Idag hittade vi en

..byrå! Så nuså har vi en byrå till Jack. Men den måste målas innan, bild kommer. Sen bidde det en svart telefon och en liten "resväska" till Vera, har fått lite dille på sådana just nu.
Ush! har börjat känna mig lite små sjuk, så nu är det väl min tur att åka på förkylning och det har jag ju inte lust med! Ska ju få lite gjort här hemma i veckan ju. Thomas är ledig i veckan och även nästa han tar sina 10 pappa dagar,han hade semester när Vera föddes. Så det kommer att bli lite små fix gjort här hemma.

sex små tallrikar som fyndades i fredags passar väldigt bra till vår kökstapet..

vårat "hål" i köket som fått en bit av tapeten som är i köket

och med ett fönster som lucka, där inne ska jag förvara blomvaser

den svarta"nya" telefonen


Veras väska



Kramar från mig

3 kommentarer:

  1. Men vilka fina saker! Vilka loppisar åker du på egentligen?! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja lina det undrar jag me :) du hittar ju riktiga fynd, en annan verkar betala överpris...

    SvaraRadera
  3. Det avslöjar jag inte..hehe..Nä då skålarna hittade jag på bikupan här i stan. De var inte dyra fem kr styck. Annars åker jag till Grimstorp och Äng.

    SvaraRadera