söndag 5 september 2010

Loppis fyndade gjorde vi igår

... på en kvart hade jag hittat fyra bra att ha saker och jag hade kunnat hitta mer. Sådana tillfällen är så härliga! Alva fick som vanligt tag på en liten värmeljushållare, 2 kr skulle den kosta. Men på något konstigt sätt slipper hon alltid betala! Mina fynd gick på 200 kr behövde inte pruta själv det gjordes av sig "självt"..Men vi letar fortfarande efter en byrå..



bordet ska bli ett sängbord till Alva, pigtittaren blir Veras



denna plåtburk var en sådan glädje att finna, ska nog få tjänstgöra som brödburk



söt liten skål som var så självklar att ta med hem, pallen får de små leka med

Kramar från mig..

4 kommentarer:

  1. Åh, vilka härliga Loppis-fynd! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild på alla barnen! Jättefin!

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig blogg du har! Jag är inte så hemma i bloggvärlden så vet inte var den här kommentaren hamnar men antar att du kan läsa den :) Vilka härliga bilder på lilla Vera!!! Sockersöt verkligen! Jag tycker nog att du visat dig på jobbet lite dåligt (eller har jag missat dig, jag jobbar ju bara halvtid numera) kram
    Jaha, nu ska man välja profil? Fattar inget, testar och skriver mitt namn

    SvaraRadera