tisdag 21 september 2010

Underbart är kort

..snart är Thomas föräldraledighet över, dock är han ledig nästa vecka två dagar pga att han ska på föreläsning både i morgon och torsdag. Men lätt att man skulle kunna leva såhär, ta hand om barnen och fixa lite i huset.
Idag for vi in till Jönköping, barnen var i behov av varmare skor (snart blir det riktigt kallt) och vi av en strömbrytare.. Skopunkten är som jag skrivit förut suveränt när man har många barn "ta tre betala för två", det gillar jag.. Beställt tyg från Panduro till vår stora kökssoffa kommer bli så fint. Nu ska jag in på "Elsas hem" http://www.elsashem.se/ och beställa vaxdukstyg till kökssoffan i köket och stolarna där. Piff är så roligt, dock inte vänligt mot en föräldraledig mamma. Var förbi Bikupan och hittade en liten söt bricka med hjärtan på för en tia. Nu är den orange men det lär den inte vara så länge till.. gissa vilken färg den ska få!
Nähä imorgon blir det städdag för på torsdag ska jag ha fikamys här hemma, åh så trevligt det ska bli!

Kramar från mig..

4 kommentarer:

  1. Wii hej! Bloggar du? jag har ju bloggat i en evighet men aldrig träffat på dig, va kul! ska fortsätta följa dig :)

    Söt hon är lilla Vera :)

    SvaraRadera
  2. Mmm...visst e d skönt att vara hemma hela familjen! :-)
    Höstskor...vad köpte du för några? Mina töser behöver me nya o jag ska till Jkpg imon.
    Orange, jag äääälskar orange! Men du kanske ska måla den...vit?! :-)

    SvaraRadera
  3. Linda jag älskar orange också, men ja förlåt den blir vit.. Nu har du ju redan varit i Jkpg men såg du dom fina kängorna med blommor på de fick Alva och den bestämda fröken blev nöjd!..

    SvaraRadera
  4. Marlen din blogg vill jag komma åt!!

    SvaraRadera