onsdag 26 januari 2011

Förmiddagslapp

..en onsdag!!
Det är den bästa av tiderna just nu, det är så rackarns nice och vara föräldraledig. Dock vet vi ju om att underbart är kort och snart är det juni, då det är dags för mig att lämna över föräldraledigheten till Thomas.. Så det gäller att ta tillvara på tiden som är kvar och det gör vi på bästa sätt jag och Vera



 Vera sover sött..

då kan mamman passa på att läsa..

Ha jag inget viktigt och göra?jo jag har ett tvättberg med viktvätt "som gud glömde" den borde jag ta tag i..Men vika tvätt är det tråkigaste jag vet!
Och nu kallar lattén och soffan på mig! svårt val? nä tvätten går ju ingenstans, men man vet ju aldrig med soffan och lattén blir ju kall..

Kramar från mig..

6 kommentarer:

  1. Haha ja man får helt klart prioritera ;)

    SvaraRadera
  2. Kaffet är viktigare än tvätten! Mormor.

    SvaraRadera
  3. Den där Gud har varit här mé... ;-)

    SvaraRadera
  4. Vad härligt skrivet!
    Blir avundsjuk... Njut av din lilla stumpa!

    SvaraRadera
  5. Låter som en helt perfekt onsdag i mina öron, sånna ska jag ha många till hösten =) Fast jag kör nog en chailatte istället. Kram

    SvaraRadera
  6. Lägger till dig i min länklista hoppas det är oki =)

    SvaraRadera