måndag 17 januari 2011

Jag tänkte fråga vad jag gör för fel

..men det behövdes vist inte! De blev rätt ok denna gång om man jämför med alla andra gånger jag har bakat dessa små godingar..Jag använder inte hallonsylt utan jag kör med drottningsylt istället i mina hallongrottor.. Kan ju kalla dom för drottninggrottor istället låter lite pervest dock....


Nick ska ha ute dag imorgon och då tar de med sig en liten fika och vi var helt utan kakor, förutom några kvarglömda julpepparkakor..Så husmoder i mig sattes in och vips var det lite kakor klara så där på kvällskvisten.. De är ju sssåååå smidiga att göra..

Kramar från mig..

5 kommentarer:

  1. hahahaha!
    Dom ser jättegoda ut! Nick måste bli nöjd imon när han öppnar ryggsäcken! :-)

    SvaraRadera
  2. Kusin Anna18/1/11 16:38

    Ja jäkla va de e goda de där. Skulle lätt kunna äta upp en hel plåt!!

    SvaraRadera
  3. Ja vist är dom..De börjar bara allaredan ta slut!!

    SvaraRadera
  4. Man kan alltid räkna med gott dopp till kaffet när du bjuder, vännen!! Duktig är du. :-)

    SvaraRadera
  5. Mmmm, guuud vad sugen jag blev nu, får nog bli lite grottor imorgon:-)
    Brukar ha små formar, då kvittar det om sylten rinner ur!
    Kram Emma

    SvaraRadera