söndag 10 juli 2016

Borta bra men hemma bäst!

I går kom vi hem från vår semester tripp och man kan väl säga att åka på semester är inte att vila upp sig, att åka iväg på semester är att få komma hem och vila upp sig;) Vet inte om det har att göra att man är en storbarns familj eller om det har att göra med att man har en massa förväntningar på den där semesterveckan hemifrån. Men idag är vi trötta!
I alla fall har vi haft tur med vädret det har inte regnat på oss något nämnvärt bara under tisdags eftermiddag/kväll men då valde vi att käka pizza i lägenheten, käka godis och glo på Morden i Midsommer. Vi avslutade veckan med två dagar hos svärmor och Degebergamarknad.

I förgår gick vi runt i Kivik och alla dessa små söta hus och trädgårdarna! Nu har jag och Thomas fått sådan inspiration att jag knappt vet var vi ska börja!




















 men hur mysigt är inte detta då? en egen bio!





Olle hängde på gata upp och gata ner



Ja alltså jag kunde inte låta bli och ta kort på nästan alla hus vi såg. Var det inte så att huset hade en vacker dörr så var det en glasveranda eller gamla spröjsade fönster eller en lummig trädgård fylld med rosor! Ja jag går banans på allt detta och var ju bara tvungen att fota.


Kramar från mig!


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar