måndag 18 juli 2016

Lillatoan



 plansch för en toalett


 den är inte stor lilltoan, jag står i dörröppningen och fotar


 loppis fyndad flaska igår

Vår lilltoa är klar, ja vi måste nog fixa ny fog vid handfataet och en liten dörr måste hittas. Vi har varit och letat ute i byggnadsvårdsbutiken men som sagt det är en liiiten dörr vi behöver och dom är inte så jätte lätta att få tag i.
När vi var på Fredriksdal så hittade jag den söta lilla planschen från Barnängen och den är ju helt perfekt för en lite toa. Igår var jag på loppis och hittade då en lite glasflaska som jag kände direkt skulle passa på toan och det lilla skåpet som Alva gjorde i träslöjden den får helt enkelt förvara lite små piff.

Lite soligare och förhoppningsvis idag!
Vad ska ni hitta på?
 Jag hade tänkt städa källaren som jag skulle ha gjort för längesen men nu vet jag inte blir det sol kan den nog vänta i några dagar till;)

Kramar från mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar