tisdag 30 maj 2017

Namnsdag

Här har vi firat Veras namnsdag idag med tårta. Lilla fröken var så glad över att få ha en egen liten dag. Härligt och få sitta ned med familjen en liten stund såhär på tisdagskvällen. Kan säga att våra veckodagar går undan, men vi brukar vara noga med att samlas kring middagen varje dag. Just tisdagar blir vi lite uppdelade, jag jobbar sent och Jack har fotbollsträning. Nu längtar vi extra mycket till sommarlov och semester. Men för mig är det roliga dagar fram tills dess. Idag hade vi friidrottsdag och imorgon blir det middag ute med jobbet, sen åker jag iväg med sexorna till Liseberg på torsdag. Så jag misstänker att det kommer gå i rasande takt nu dessa få dagar som det är kvar innan skolavslutningen. Jag försöker njuta varje dag som jag har kvar på mitt jobb fram till semestern för till hösten så börjar jag på en ny skola med nya utmaningar.


Kramar från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar