söndag 1 mars 2020

Helgen

Inte bara lite galet att helgen går så här fort! Det är ju jätte galet, man hinner ju för tusan inte njuta klart. Jag vill känna mig rastlös och lite spänd inför det som komma skall inför en ny vecka. Men den känslan hinner jag aldrig få förens det är dax att helgen slår över till ny vecka. Jaja inte så mycket och göra åt och jag har ju aldrig tråkigt i alla fall, så därför går väl tiden extra fort. Jag kan bli riktigt rastlös, men det är ju inte samma sak som att vara uttråkad.
Men i lördags var Vi Huskvarna för att se Jack spela två basketmatcher och köpa strumpor till i stort sett alla i familjen. Strumpor, vad händer med dom egentligen? Antingen så försvinner den ena av ett par eller så är det hål i dom. Krävs nästan ett eget blogginlägg om strumpor. 

Olle var rätt nöjd över nya strumpor. Hans har en tendens att bli försmå eller gå sönder. 

Helgen fortsatte på söndagen men veckohandling och cheerleader uppvisning. 

Och vi avslutade helgen med Unnis 1års kalas.



Kusinerna först till bords.
Det är väl det bästa sättet att avsluta en helg på, med kalas. 
Kramar
Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar