torsdag 4 november 2010

Klippt var det här

...och slingat, känner mig som ny!

 Himla trevligt och få lite egen tid och bli så ompysslad på förmiddagen. Mitt hår var i behov av både slingor och lite klippning. Men denna gången slingades mitt hår med lite mörkare slingor och med lite guldigare ton i, än helt blonda. Har fått inse att mitt hår inte längre har samma kulör som det en gång hade..Det är så tråkigt att se den mörka utväxten så snabbt, när man inte längre är så ljus.
Idag gjorde Thomas jordärtskockssoppa åhhh my god!!! vad den var god! smakerna verkligen... ja vad ska man säga? jobbade tillsammans väldigt bra i gommen (finns ett väldigt bra uttryck annars för detta med smakerna i gommen, men det tar vi inte här)
det var förbaskat bra tillagat iallafall!


glömde visa lampskärmen som köptes i Ullared, den förra var sönder.
här kommer även den senaste inköpta byrån att stå när den är målad..Morgondagen bjuder på städning och Vera tösen ska få sina första sprutor på BVC




Nu ska jag dricka upp min lilla latté

Kramar från mig..

4 kommentarer:

  1. Härligt med ny fixat hår :) Det där med gommen fattade inte jag, men det är ju jag det! ;) du får berätta en dag.

    SvaraRadera
  2. mormor är inte så bra...inte alls faktiskt :(
    Du har ju träffat min kruttant till mormor, svårt att se att hon bara skulle ha typ ett halvår kvar ett år om vi har tur :(

    Livet är inte rättvist

    SvaraRadera
  3. Underbart när man e nyfrissad! Jag ska gå nästa vecka tänkte jag! :-)
    Underbart när man får lagad mat och dessutom när den e supergod.
    Vilken kock och bagare till man du har! :-)

    SvaraRadera
  4. Kusin Anna6/11/10 12:34

    Gött med ny frilla och gött med mannen som är så jäkla bra på att laga käk!

    SvaraRadera