lördag 20 november 2010

Här hängde

..vi ett tag och bara kände in julkänslan!! Så nu är vi fyllda med massa julfeeling jag vill pyssla! Och tänk i morgon är det bara en vecka kvar till första advent!!


 Malin x2

 Välkommen till bords

 "U":et är borta! sålt med andra ord.

 här kunde vi ha stannat och

 sovit över..

 vacker dukning..

 sitt fint..

oj vad mycket fint det fanns! Jag fick med mig ett gäng med hjärtan..

får visa dem i morgon

glögg paus..

Tack! nu har vi en massa inspiration till julpyntet...
Nu ska här kollas på "Sex and the city" fick med mig Thomas på den idén att hyra den..
Kramar från mig..
                   
Stället ligger i "Oppreda"( skyltat var man svänger av) kör mot Österbymo/ Ydre. Det är öppet imorgon också..

3 kommentarer:

  1. Det såg ju väldigt trevligt ut, en massa fina saker! det gillar vi :)

    SvaraRadera
  2. Ja det gillas väldigt mycket!!

    SvaraRadera
  3. Oj vad fint! Är det en affär? Eller känner du dom?
    Är det öppet på helger eller?

    SvaraRadera