söndag 7 november 2010

Nähä inget

..att komma med idag! men jag kan meddela att vi hade det trevligt igår på morfar/farfar/gammelmorfars 80 års kalas..Maten hade vi lyckats med! Vi startade med en välkomstdrink "Scarlett O´hara" och lite tilltugg. Själva middagen bestod av vi bjöd på grillat, rotfrukter i ugn, tomatsås, pepparot/ valnötssås, sallad, brie i ugn, rödbetsbo och bröd. Efterrätten var en blåbärscheescake och till det lite välbehövligt kaffe..Ja vi blev mer än mätta..
Vera tyckte det var lite väl varmt hos mormor så festblåsan åkte av,
så är det när man bor i ett gammalt "dragit" hus

Jaha måndag imorgon och hade jag inte varit föräldraledig hade jag också suttit här med den berömda "söndagsångesten". Men inte, morgondagen bjuder på att bli utbjuden på lunch och det var inte igår! Så det ser jag ifram emot..

Kramar ifrån mig.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar