måndag 22 november 2010

VÄLKOMMEN VILGOT!!

Äntligen har vår släkt utökats med fler barn än bara våra egna!! Mina barn har fått en syssling, min kusin har fått barn! Igår strax efter tolv gav den lille prinsen ifrån sig sitt första skrik och just i den tidpunkten när deras värld stod helt stilla, hade "vi" Thomas börjat riva tapeten i hallen..En fungerande hall är målet till jul, den är väldigt petit så det gäller att ha förvaring långt upp på väggarna..



ja ni ser ju..

Idag for jag ner till stan för att ta bort ett larm från Veras overall..
Fleeceoverall - 100% Polyester
bild lånad från Lindex
Det hade glömts kvar, så jag fick några små saker för att jag var tvugen att ta mig ner dit igen..

Nähä nu ska jag fortsätta klippa ut små hjärtan i tyg..

Kramar från mig..



3 kommentarer:

  1. Mysigt me tillökning i släkten!

    Ska bli spännande att följa er hall. Vi har världens minsta hall och noll förvaring...

    Oj, d va inte dåligt att du fick små presenter av Lindex. Hoppas d glömmer ett larm nästa gång jag är där! ;-)

    SvaraRadera
  2. Samma här med hallen, ska bli kul att följa din lösning på det hela :)
    Det var väl gulligt av dem att ge dig något för besväret.

    SvaraRadera
  3. Det är jätte kul att det föds lite bäbisar i släkten..
    Hallens renovering fortsätter..
    Vist är det snällt att dom ger en liten gåva så!!

    SvaraRadera