måndag 29 november 2010

Gårdagens bakdag

..hade Alva ansvar för så hon valde att göra en tårta, himlans smaskens! Vi brukar ha söndagsfika och då får ett barn välja vad det vill baka men då ingår det även att hjälpa till med maten (ingen ska bli "ung och bortskämd" här inte). Vi testade även pepparkaksdamsugare, men de fall inte mig och Jack i smaken. Jag har lite svårt för mjukpepparkaka och dessa påminde om det..

prinsesstårta med chokladhjärtan på..

I år fick vi köpa två nya ljusstakar, hade lite svårt att finna några fina..Men dessa från Rusta var lagom stora och enkla..

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramar Lina..

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig söndagstraditon! :-)
    Och vilken underbar tårta!
    Då kanske jag ska testa dom kakorna, för jag älskar mjuk pepparkaka! :-)
    Trevlig kväll!
    Jättesött blev d i fönstret!

    SvaraRadera
  2. Oj!!! vilket söndags kalas! Fin mamma du är som låter barnen välja & lära :)

    SvaraRadera
  3. Inte testat dom än, men jag ska! :-) Jobbar lite mkt nu så jag har inte hunnit me nån dammsugar-shopping ;-) bara loppisshopping. Bilder kommer! hihi!
    Hörde av din söta mamma att ni varit o shoppat i Jkpg idag. Hoppas du hittade nåt kul! Var ni på Lager?
    Du hittar säkert en spark på loppis! ;-)

    SvaraRadera