söndag 28 november 2010

Men jag glömde

..att skriva och visa alla mina/våra loppisfynd..Nick och jag stack iväg på loppis innan vi skulle veckohandla..Och vad hittar vi..


 jo en liten fotölj..den kommer piffa till allt det vita
 som komma skall i vardagsrummet..

en målalåda till alla mina penslar och olje- akryl färg
som nu för tillfället ligger i påsar lite här och var..

en burk till Alvas ALLA små grejer
små grytor till Veras spis i framtiden..
(ja vi har haft en innan men den leks det inte mera med)

Sen fyndade Nick en jullykta som står på hans rum nu. Alltsomallt 200 pix..

Kramar från mig..

2 kommentarer:

  1. Du e en hejare på loppis, kul att få se dina fina saker!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du gillade min ljusstake, familjen tycker jag är lite knäpp, den är ju stooor:-)

    Mysig blogg du har, spännande med gammalt hus att renovera. Vårt är från 1932, så här finns alltid något att greja med!

    Hoppas ni haft en härlig helg, kram Emma

    SvaraRadera