söndag 13 januari 2019

Kalasdax

Idag har vi haft släktkalas för Olle, han är först ut av familjen med att fylla år på det nya året. Egentligen fyller all pojkarna under vinteråret, T fyller på lucia och Nick fyller egentligen under våren. Men jag tycker att Mars är en liten vintermånad trots att den räknars som vårmånad.

Så ballongerna och vimplarna får väl hänga med nu ända fram till April för då fyller jag år. Men i Februari är det dags för Jack och fylla 11 år, det känns riktigt märkligt.

 Visst ser ni att det är en glassbåt?! Jag vände vimplarna på fel håll och gjorde inte fören smalare, men alla fattar ju att det är en båt trotts allt:)



 Chokladbollar är ett måste på kalas, eller hur?

 Olle blir lika glad för mjuka som hårda paket, det roliga är att öppna paket tror jag.

Lillplutten nu är du stor! hela fyra år och jag vill bara att dagarna inte ska rusa fram. Jag ser ju att tiden går otäckt fort när man ser att de två äldsta redan är tonåringar och det känns som det var nyss som dom gick i förskolan.

Hoppas er helg har varit härlig, min var extremt välbehövlig kände jag. Jag var helt färdig i fredags så denna helgen har bestått i så lite måsten som möjligt. Typ tvätta och vika tvätt är det mest krävande som jag har gjort.

Ha en härlig start på veckan imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar