torsdag 24 januari 2019

Totalt pågång

Idag var det dags för kursstart på högskolan och jag är så peppad! Det är så bra för min undervisning och få ny inspiration. Jag längtar inte tillbaka till den akademiska världen på heltid men att få läsa något som har redan med min proffesion att göra är bara kul och nyttigt. Sen är det ju extra kul
och få plugga tillsammans med en vän. 
Men det kommer bli intensivt för jag är ju inte ensam, jag har ju ett gäng barn också men med planering och bästa Tompa löser vi detta också. 
Imorgon är det studiedag för grundskolans elever men inte för oss lärare, det kommer bli en intensiv dag med både föreläsning och möten. 

Lite keramik som jag har sålt till konstklubben. Jag har ju den också min keramik och hinna med. Älskar lera! Bästa materialet och jobba med ett område jag vill och tycker är dags att jag måste få utveckla mig vidare inom. Perfekt present ju till mig i födelsedagspresent en vecka på Öland på keramikkurs!:)
Nu får jag säga godnatt! Det är ju dags för fullfart imorgon också ju!

Kramar
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar