lördag 5 december 2015

Julmarknad

 Idag var vi på julmarknad i grannstaden i regn och rusk men ändå måste vi besöka denna julmarknad det är så mysigt och traska runt i gamla stan. Men det är mer känsla när det är vitt på backen och kallt i luften.
 
Här hemma börjar det bli juligt nu och bara buxbomskransarna ska bindas och hängas upp lite varstans här i huset. Ska ta tag i kransbindningen i morgon.
 
 en förovanlighetens skull svart Ikea ljusstake bland alla vita keramik stakar
 i vårt hem 

 syns kanske inte på bilden så jätte tydligt men bordet är numera grått

 Decembersmånadsbild är så mysig så glad att den är intakt fattas bara Juli så jag brukar köra en två månader lång Juni istället:9
 
 loppisfyndad kruka för många år sedan och årets senaste loppisfyndade ljusstake
 
 
I burspråket (bilden ovan) har jag ställt ett bord som man kan sitta och pyssla vid och även ha datorn på. Hoppas nämligen att våra gråa bord får hållas rent från färgstänk nu under ett tag i alla fall så jag slipper måla det igen nästa jul.
 
Härlig lördagskväll önskar jag er!
 
Kramar från mig





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar