lördag 26 december 2015

Annandagen

Vi har bara hållit oss hemma hela julhelgen  men det kommer bli en tur både till Skåne och Göteborg snart. Så gott och bara ta det lugnt. Men idag tog jag och Alva oss ner till stan, hon har fått en massa pengar både i födelsedagspresent och i julklapp så hon ville titta om det fanns några kläder på rean. 
Själv hittade jag både en kjol och en guld/gul tröja. Jag tycker ju att gult är en väldigt svår (ful) färg. Men ändå så kan jag flörta lite med den kulören ändå emellanåt, bara det inte blir för ofta:)

 denna lilla pojk som snart hänger med pappa på heltid hemma


Olle har börjat gå sina första steg nu för egenhand, igår blev det fem! Han har också börjat klättra i fåtöljen så det är bara och försöka lära honom "rumpan först" när han ska ta sig ner, tycker att han har börjat få kläm på det.

Just nu sover Olle och då passar jag på att ta en riktigt smarrig latte och en gigantisk kokosboll och slö surfa på nätet.



Härlig annandag önskar jag er!
Kramar från mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar