fredag 13 oktober 2017

HÖST

Vi bytte ut vår pellisar för någon vecka sen mot ljung jag, Vera och Olle. Det är verkligen höst då. Vi måste göra en höstkrans med Lönnlöv, det får vi nog ordna i helgen.
Idag fyller mormor år så det blir och åka hem till henne och födelsedagsfika lite. Helgen kommer annars att innefatta lite små fix hemma men inte mycket utan kan väl tänka mig mer åka till stugan, baka något och laga god mat tillsammans.
Det har ju varit så intensiva veckor nu på jobbet och privat med föräldramöten, utvecklingssamtal, gipsade armar som ska uppsöka röntgen, ortopeden osv
Efter höstlovet kör vi igång med våra utvecklingssamtal så då blir det lite ruschat i vardagen igen.






Bara lite vitljung sådär kan få en att få höstkänsla. Märkligt men jag älskar våra årstider så glad att få uppleva dom! Hösten är så mysig och uppfriskande på ett sätt.


Nähä då var det dags och gå till jobbet, så skönt och gå på morgonen speciellt när jag inte behöver stimma på morgonen med Olle som måste lämnas.
Och oups såg att det är fredagen den 13:e! hoppas ni inte är skrockfulla. Jag är det inte, fredag som fredag!!
Önskar er en härlig fredag!


Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar