måndag 23 oktober 2017

Nu är det min tur

I går kväll fick Olle feberfrossa så det var bara för mig att ställa in sig på att det är min tur och vabba nu. Det är väl rätt så rättvist efter att Thomas har hängt hemma i fem veckor.
Så här hänger vi nu jag och lille Olle han får kolla på paddan och jag glor runt på nätet.
Igår på morgonen hade jag ingen ro att ligga kvar när jag vaknade redan vid sex, trots att alla låg och sov. Så det var bara och tassa upp och göra lite kaffe och tända ljus!


 Det är så mysigt och tassa upp själv på helgmorgonen, göra kaffe, tända ljus och bläddra i en tidning eller faktiskt vika tvätt. Japp jag tycker att vik och stryka tvätt kan vara lite meditativt, bara man har tid till det.

Dagen idag kommer innehålla mycket mys och mycket tittande på tv:n så det så. Kanske att vi knåpar ihop julklappslistorna till tomten idag också när Vera och Jack har kommit hem.



Hoppas att ni får en härlig måndag!
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar