lördag 5 mars 2011

Att få uppleva ett antiklimax

..händer sällan. Men idag skedde det och jag blev så inuti förbaskat besviken.. Vet ni att vuxenskolan ställde in kursen i GÅRKVÄLL! Men det fattade jag inte förens idag när det inte var någon där vi skulle träffas..Och det som gör mig förbannad är att de ställer in för att vi var för få och det har de ju vetat om ett tag.. Så nu är det inte säker att det blir något alls.. Jag pratade med kursledaren och hon var inte alls glad över att de hade ställt in kursen. För hon tyckte att hade det typ bara varit en hade hon iallafall velat köra..Men jag tänlker inte ge upp! jag  får väl helt enkelt kontakat en tapetserare privat..
Men jag fick iallafall hänga en stud hos Stina med familj och få träffa det söta lilla charmiga nytillskottet i familjen (kommer snart igen, dock inte oanmäld eller i kl nio en lördagsmorgon)..
Så jag loppis trösthandlade lite det bidde fynd för hela 78kr!

"Stora" Bärgan hel och fin 20 kr

 Nästan så att jag vill ha snö igen..


Väldigt fina & hela  vinterkängor från Lundhags
för 25 kr.. Mycket fett på dem sen blir de kalas..

Upplägningsfat 15 kr

Ett litet fat för 1kr till någon blomkruka som är utan..

Fransk lite skål, 10 kr

En liten flaska för årets första tussilagobukett
1 kr..

Ikväll hejjar jag på Pernilla i andra chansen..

Kramar från mig..

3 kommentarer:

  1. Supersnygga skogshuggarpjucks :) Du kan fynda du :)

    SvaraRadera
  2. stackars dig, gumman. kängorna var ju ett kanonfynd i allafall, jättesnygga. Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jag hörde av mamma din. Stackars dig.
    Ring och skäll ut dom!
    Jättefina loppisfynd! :-)

    SvaraRadera