fredag 11 mars 2011

Fredagsfeeling!

I dag blir det AW för mig.. Men jag ska vara hemma till åtta.. Är ju helt fast i "På spåret" och i dag är det finalen och jag håller helt klart på paret Haag de har verkligen överaskat med deras kunskap!hehe..

Ibland blir man glad för att saker inte blev som man hade tänkt sig..
Jag tänker på vårat kök.. Det fanns inga överskåp till våra skåp som passade i mått. Förutom fläktskåp men då hade vi fått såga i dom och för nästan 1500 kr kändes det väldigt onödigt. Så det blev att vi fick använda våran kreativitet istället. Och det blev ju faktiskt helt ok..

Tyget "Tilda" är från Panduro..

Kramar från mig..

3 kommentarer:

  1. Ni kom ju lyckligt ner till AW tack vare en högt brummande volvo. Mormor.

    SvaraRadera
  2. AW var riktigt lyckad!! Men det blev lite sent... men va kul vi hade. Nu ska vi inta färska frallor & kaffe. Kram

    SvaraRadera