söndag 6 mars 2011

Renovering trapphallen pågår!

 Thomas har rivit tapet förfullt och jag har bakat. Tänkte sätta mig vid symaskinen men det får nog bli en lite promenix i vårsolen..

Lilltoan ska fixax också men pga att klinkersen inte räckte står den helt still, jag tycker vi ska göra golvet på ett annat sätt.. Det kommer ju i princip inte vara mer utsatt för vatten än ett kök (finns bara toa & handfat).. Vi får väl se hur det blir..


Räcket är nedmonterat..

Nu ryker skogen..

Titta vilken tapet1 som är på tapeten igen..hehe..

Här fick Thomas klätra och tyckte att det var mindre kul..

Höjdrädd är jag.. så jag får svindel av att bara stå på en stege och måla ett inne tak..

Kramar från mig..

4 kommentarer:

  1. Kusin Anna6/3/11 17:01

    Nääää... tog ni bort den tapeten. De va ju så fin. Rullat ihop och sparat den?

    SvaraRadera
  2. Nej va spännande!! Vi ska snart ta tag i mattan i vår trapp, väntar på lite varmare väder så man kan vädra ut dammet.
    Vill ni ha tips om alternativ till klinkers på toan så gjorde vi på annat sätt på vår toa uppe...

    SvaraRadera
  3. Fyy, renovera i trapp är inte kul, ser lite ostabilt ut:-S
    Jag lyder ert råd, skåpet får bli omålat, iallafall tillsvidare!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. wow, d ser farligt ut! Säkerhetslina?! ;-)
    vilken fin tapet...konstigt, precis ALLT kommer tillbaka och då gillar man det, eller lär sig att gilla det!

    SvaraRadera